راه تشخیص تجهیزات دندانپزشکی اصل از قاچاق
نوشته شده توسط : تجهیزات دندانپزشکی

راه تشخیص تجهیزات دندانپزشکی اصل از قاچاق

در همه مقالات گذشته به بررسی و نحوه خرید انواع تجهیزات دندانپزشکی   پرداختیم و مزیت های خرید انلاین را برای شما عزیزان مورد بررسی قرار دادیم. در این مقاله قصد داریم تا راه های تشخیص تجهیزات اصل را از تجهیزات تقبلی مورد بررسی قرار دهیم تا شما عزیزان اگر قصد خرید تجهیزات دندانپزشکی دارید با اگاهی کامل خرید خود را انجام دهید و نگران تقلبی بودن جنس خود نباشید

در بازار اکثر کالاهای موجود اصل و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند ولی قطعا کالاهای قاچاق و غیر اصل نیز در بازار وجود دارند که از نظر کیفیت و کارایی ضعیف هستند و گارانتی ندارند و اگر دچار خرابی و یا مشکلی شود درست کردن ان بسیار مشکل خواهد بود . خرید تجهیزات اصل و دارای گارانتی این اطمینان را ایجاد می کند که اگر دستگاه هم دچار خرابی شود شرکت تعمیرات را در کمترین زمان ممکن انجام میدهد.

در واقع فروش تجهیزات دندانپزشکی    یک طرف پشتیبانی بعد از ان است که از اهمیت بالایی برخوردار است در واقع شرکتی که تجهیزات را وارد و یا تولید می کند باید پشتیبانی خوبی بعد از فروش به خریداران ارائه دهد و اغلب تجهیزات موجود در بازار گارانتی و خدمات پس ازفروش خوبی دارند و هر زمان دندانپزشک نیاز داشته باشد می توانند با شرکت تماس بگیرد و اگر گارانتی به اتمام نرسیده باشد می توانند از خدمات تعمیر بدون پرداخت هزینه استفاده نماید ولی اگر گارانتی به اتمام رسیده باشد با پرداخت هزینه تعمیر شرکت در کمترین زمان ممکن دستگاه را تعمیر کرده و برای دندانپزشک ارسال می کنند.

خرید تجهیزات برای دندانپزشکان پروسه حساسی است که با اگاهی و شناخت نسبت به تجهیزات موجود در بازار این پروسه راحت تر و سریع تر خواهد بود. ما در شرکت کام طب سعی بر این داریم تا با معرفی محصولات موجود در بازار در شناخت تجهیزات دندانپزشکان عزیز را یاری کنیم و شما عزیزان می توانید با تماس با هریک از مشاوران خرید ما اطلاعات جامع و کاملی نسبت به برندهای موجود در بازار به همراه قیمت انها به دست اورید و نگرانی از جهت عدم شناخت تجهیزات در زمان خرید نداشته باشید.

در این سالها با توجه به شرایط به وجود امده واردات برخی از برندهای تجهیزات دندانپزشکی   به کل منتفی شده است و مشاهده می کنیم که این تجهیزات که بعضا طرفداران زیادی هم داشته اند دیگر وارد کشور نمی شوند و دلیل اصلی ان هم قیمت بالای تمام شده برای این تجهیزات است که این موضوع جای تاسف بسیاری دارد. در واقع با هزینه ای که امروزه پرداخت می شود برای خرید اتوکلاو ایرانی د رواقع با کمتر از ان در سالهای گذشته اتوکلاو ایتالیایی خریداری می شد و این روند رو به عقب جای تاسف بسیار دارد.

 

 





:: برچسب‌ها: لوازم دندانپزشکی،تجهیزات دندانپزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: